• .

Singur sub duş

Posted by ... On 11:58 0 comentarii

Titlu: Singur sub duş
Autor: Dan Chişu
Editura: Nemira
Anul apariţiei: 2004


"Mă pregătesc să intru în baie.Mă pregăteam de foarte mult timp.Cred că am stat pe canapea, cu ochii nicăieri, aproape două ore.Fixam undeva un punct, pe care nu pot să-l descriu şi nici să-l regăsesc vreodată.Eram atât de absorbit în a nu face nimic, încât nici nu-mi păsa dacă stau aşa de un minut sau de câteva ore.Am avut o zi grea, cu multe probleme create artificial şi, probabil, ajunsesem acasă pe la 9 seara.Nu am stat să mă joc cu căţeii deşi mă aşteaptă, în fiecare seară, măcar să le dau de mâncare, dacă nu mângâiere.Am intrat direct în casă, am aprins toate luminile din living, am luat telecomanda, mi-am dat haina jos, chinuindu-mă îngrozitor să nu o scap, de parcă n-ar fi fost mai uşor să o las o secundă jos, sau chiar să dau drumul la televizor dacă tot pusesem mâna pe ea..."
preţ:10 lei

0 Response for the "Singur sub duş"

Trimiteți un comentariu

    tovarăşi